درخواست كورماگمدوف برای حضور در اردوی كشتی روسیه
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ در فاصله كمتر از پنج ماه مانده به آغاز رقابت‌های المپیك لندن برخی از كشتی گیران كهنه كار و البته بازنشسته روس در پی حضور دوباره در تیم ملی این كشور هستند.

بعد از ابراز تمایل 'سایتی‌اف' كشتی گیر كهنه كار روس برای حضور در المپیك لندن، كورماگمدوف دیگر كشتی گیر سرشناس این كشور نیز سودای شركت در این رقابت‌ها را در سر دارد.

چندی پیش 'بوایسار سایتی‌اف' به همراه بردارش آدام پس از مدت‌ها دوری از میادین برای بازگشت به دنیای كشتی ابراز تمایل كردند تا حضور اعجوبه روسها در وزن 74 كیلوگرم زنگ خطر را برای همه مدعیان این وزن به صدا درآورد.

پس از سایتی‌اف نوبه به كورماگمد كورماگمدوف، كشتی گیر 33 ساله وزن 120 كیلوگرم روس‌ها رسیده تا پس از چهار سال مصدومیت و همچنین تاسیس مدرسه كشتی در این كشور با حضور در منطقه آیلار روسیه همراه با سایر كشتی گیران به تمرین بپردازد.

وی كه آخرین بار در رقابت‌های اروپایی سال 2007 صاحب مدال طلا شد و در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی 2006 فردین معصومی را شكست داد، چندین مدال جهانی و اروپایی را در كارنامه دارد، اما بهترین مقامش در به كسب عنوان ششمی المپیك 2004 آتن باز می گردد.

این كشتی گیر روس سابقه حضور در لیگ كشتی ایران را دارد.

9162**1553





:: برچسب‌ها: روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: